Jak nakupovat

Jsme e-shop, zboží je třeba nejprve objednat elektronicky.

  1. Vyhledejte zboží.
  2. Seznamte se s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami a souvisejícími dokumenty.
  3. Vložte zboží do košíku.
  4. Zvolte způsob dodání a platby.
  5. Zadejte kontaktní údaje.
  6. Objednávku dokončete, viz podrobný popis níže.


 

Vyhledání zboží

Zboží můžete vyhledat několika způsoby:

  1. Využijte menu na hlavní stránce.
  2. Znáte-li název produktu, který hledáte, využijte vyhledávací okno "Hledat v nabídce", které je umístěno v horní části e-shopu. Zadejte do něj slovo, které se vyskytuje v názvu produktu, filtr Vám jej vyhledá.
     

Nakupování - vložení zboží do košíku

Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "Koupit" které je umístěno v detailu zboží. Před vložením do košíku můžete zvolit počet kusů, které chcete zakoupit, barevné provedení, nebo velikost produktu - je-li tato možnost nabízena.

Po stisknutí tlačítka "DO KOŠÍKU" je zboží vloženo do košíku, který se Vám otevře ve stejném okně.
 

Objednávání zboží s rozdílnou dostupností

Chcete-li zboží, které je skladem u prodávajícího, vyzvednout okamžitě po odeslání objednávky (jediným limitem pak pro Vás může být jen naše provozní doba) dopručujeme Vám, aby jste objednali pouze zboží, které má uvedenu dostupnost "SKLADEM" a v počtu kusů, které máme skladem.

Potřebujete-li zároveň zakoupit i zboží s dostupností "Skladem u dodavatele", objednejte jej v samostatné objednávce.

Každou Vaši objednávku vyřídíme samostatně (zvlášť) a nebudete muset s vyzvednutím zboží, které je skladem, čekat, až bude zboží z Vaší objednávky kompletní.
 

1. krok - Košík

  1. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, fotografii, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Kliknutím na název zboží se můžete vrátit přímo do detailu zboží a znovu si vše prostudovat.
  2. Kompletní obsah košíku uvidíte pokud kliknete na tlačítko se symbolem v pravé horní části stránky.
  3. V 1. kroku košíku můžete:
    - jednotlivé zboží vymazat stisknutím křížku na konci řádku
    - můžete měnit počet objednaných kusů - změnu potvrďte stiskem tlačítka "Přepočítat"
    - pomocí tlačítka "NÁVRAT DO E-SHOPU" se vrátíte zpět do e-shopu.
    - kliknutím na tlačítko "PŘEJÍT K VOLBĚ DOPRAVY" se dostanete ke 2.kroku

Do prvního kroku košíku se kdykoliv během Vašeho nakupování můžete vrátit. Můžete se do něj vrátit i z košíku ze 2.kroku a částečně i z 3. kroku a můžete zde provádět změny a úpravy Vašeho nákupu.
To vše až do okamžiku, než ve 3.kroku, po vyplnění Kontaktních údajů stisknete tlačítko "ODESLAT OBJEDNÁVKU",
 

2. krok - Dodání / platby

Zvolte Způsob doručení zboží a Typ platby.
Na základě Vaší volby Vám bude zboží expedováno a účtováno.

Neurčíte-li jinak, zboží Vám bude expedováno naráz, jakmile Vaše objednávka bude kompletní. Pokud objednáváte zboží, které je skladem, expedice zpravidla proběhne do 24 hodin (v pracovní dny) od obdržení objednávky.

Zvolíte-li platbu předem bankovním převodem, podklady k platbě Vám zašleme na Váš e-mail.
Zboží je v takovém případě expedováno po připsání platby na náš účet.

Chcete-li zaslat zboží ihned po odeslání platby z Vašeho účtu, postupujte prosím následovně:

  • Zašlete nám doklad z banky potvrzující, že příkaz k úhradě byl bankou zpracován.
  • Zboží, které je skladem, v takovém případě expedujeme okamžitě, nejpozději následující pracovní den, po obdržení dokladu.

Po zvolení Způsobu doručení a Typu platby se Vám automaticky otevře okno Dodací údaje.
 

3. krok - Dodací údaje

Nakupujete-li jako neregistrovaný zákazník, je třeba vyplnit všechna okna která jsou předepsána červeně.

V případě, že doručovací adresa je jiná, než Fakturační a dodací adresa, klikněte na odkaz "Dodací adresa se liší od fakturační"  a vyplňte požadované údaje do nově otevřených polí.

Jste-li naším registrovaným zákazníkem a jste-li přihlášen(a), veškeré kontaktní údaje se vyplní automaticky.

Zodpovídáte za správnost všech vyplněných kontaktních údajů.

Nejčastější chyby v tomto kroku:

Jako kupující v této chvíli již často polevíme v pozornosti a můžeme se dopustit chyby, kvůli které naše objednávka není správně, nebo vůbec, zpracována.
Přinášíme Vám seznam nejčastějších chyb a překlepů:

  1. Není správně vyplněné telefonní číslo.
    Na Vámi uvedené tel.číslo Vám v případě dodání prostřednictvím přepravní společnosti, nebo výdejního místa Uloženka.cz bude zasláno upozornění o připravenosti zboží na předání.
    Také, pokud bude třeba dořešit některou nejasnost ve Vaší objednávce, budeme se Vás pokoušet, v zájmu urychleného vyřešení, nejprve kontaktovat telefonicky.
     
  2. Nesprávně vyplněný e-mail. Nebo uvedený jiný (starý, původní,...) e-mail, který již nepoužíváte. Nebo špatně uvedená přípona - např. záměna: .cz za .com apod.
    Správně vyplněný e-mail je nesmírně důležitý, slouží pro veškerou komunikaci ohledně Vaší objednávky. Jste jeho prostřednictvím informováni o expedici zboží, o všeobecných obchodních podmínkách, ...
     

Shrnutí, kontrola a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky Vám doporučujeme:

  1. Vrátit se do 1.kroku Košíku a zkontrolovat zda souhlasí provedení zboží a počet kusů s Vaším požadavkem
  2. Vrátit se do 2.kroku Košíku a zkontrolovat způsob dodání a platby, zda odpovídá Vašim požadavkům
  3. Zkontrolovat, zda jsou správně vyplněny všechny Vaše kontaktní údaje a dodací adresa
  4. Zkontrolovat, zda jste uvedli správně a správnou emailovou adresu a telefonní číslo
  5. Seznámit se s těmito dokumenty

Pokud jsou všechny údaje v pořádku, a souhlasíte-li s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami a souvisejícími dokumenty, dokončete objednávku stisknutím tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU"
 

4.krok - Objednávka

Po stisknutí tlačítka "Objednat vybrané zboží" je Vaše objednávka odeslána ke zpracování do našeho Zákaznického centra.

Vám se objednávka zobrazí ve stejném okně jako košík a zároveň Vám je zaslána na e-mail, který jste uvedl(a) v kontaktních údajích.
Nedorazí-li Vám potvrzení objednávky v běžném čase doručení, doporučujeme Vám, nás telefonicky kontaktovat v Provozní době na telefonním čísle: 724 504 565.

Zodpovídáte za správnost Vámi vytvořené objednávky a svých kontaktních údajů včetně emailové odresy, které v objednávce uvedete.
Zjistíte-li že jste objednávku odeslali s chybnými údaji, je Vaší povinností na tuto skutečnost upozornit písemnou formou, ihned po té co chybu zjistíte, prodávajícího na e-mail obchod@velohanak.cz.
 

Pár slov na závěr:

Po té, co Vaši objednávku odešlete, budeme Vás o každém kroku v jejím vyřízování informovat e-mailem. Po celou dobu tak budete mít dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou právě děje a kdy můžete očekávat doručení Vámi vybraného zboží.

Máte právo zrušit objednávku před tím, než je zahájena její expedice. Zrušení objednávky je třeba provést písemně e-mailem na adrese: obchod@velohanak.cz, nebo telefonicky na čísle: 724 504 565 - číslo je v provozu v Provozní době prodávajícího.

Vyhrazujeme si právo objednávku nepotvrdit, a tím fakticky zrušit, máme-li pochybnosti o identitě kupujícího (např. kupující zadá nesprávné nebo neúplné kontaktní údaje a nespolupracuje při jejich doplnění či opravě, nebo zadá kontaktní údaje cizí osoby), nebo pokud objednané zboží již není na skladě.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku